2017. január 21., szombat

Dr. BALÁZS TIBOR ELMENT...

Az Accordia Kiadó legújabb antológiája alig pár napja jelent meg; 

A Szavak csillámló hóesése 2016 után kettő nap múlva kaptuk a hírt, láttuk meg     Csontos Márta Főszerkesztő értesítését a megrendítő eseményről:   

"Mély fájdalommal tudatom, hogy igaz barátom és mesterem, Balázs Tibor, hosszú szenvedés után eltávozott közülünk, kitölthetetlen űrt hagyva maga mögött. Nyugodjék békében Isten tenyerén" 

Azután Drotleff Zoltán bejegyzését:           

"Igaz barátomnak, dr. Balázs Tibornak elvesztése mély sebet ütött lelkembe. Tibi földim is volt, hiszen ő is 


szép Erdély szülötte. Első könyvemet is az Ő kiadója, az ACCORDIA kiadó jelentette meg, amit még öt másik könyv követett. Az utolsót 2016. dec. 19.-én kaptam kézhez, Vele már nem tudtam találkozni, mert kórházban volt, de nem gondoltam volna, hogy ezután már soha nem láthatom!Nyugodj békében, Tibi! Isten világítsa további utadat...


B Ú C S Ú

"Ne jöjj el sírva síromig, nem fekszem itt, nem alszom itt, Ezer fúvó szélben lakom, gyémánt vagyok fénylő havon, Érő kalászon nyári napfény, Szelíd esőcske őszi estén, Ott vagyok a reggeli csendben a könnyed napi sietségben, fejed fölött köröző madár, Csillagfény sötét éjszakán, nyíló virág szirma vagyok, Néma csendben nálad lakok, s minden, neked kedves dolog...

Síromnál sírva meg ne állj, Nem vagyok ott nincs is halál..." 

(M.E.Frye)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése