2009. július 16., csütörtök

ALKOTÓTÁBOR HELYETT; Alkotó hétvége...


Költség kímélés céljából az idei alkotótábor, csak egy "alkotó hétvégére" zsugorodott...
Az ALKOTÓ HÉT VÉGÉN született írásom címe; 
MIT KERESEK ÉN ITT?
Részlet az írásból;
"Sokszor olyan érzésem van, tévedésből ejtettek engem ide, egyszer csak értem jön valaki és hazavisz. Földre születésem előtt vállaltam talán,
hogy mindent ki fogok bírni, darálódást, elgáncsolást..?. Néha kétségeim vannak!
Ha egy tálban tíz szemcseresznye van, s én abból kiveszek kilencet, mi marad neked és az egész falunak? Semmi! Azért olyan sok a szegény és a
nincstelen, mert a vezetők túl sok cseresznyét vesznek ki! Hogy lehet egy ember havi fizetése több millió forint? Milyen sok nagyszerű dolgot lehetne létrehozni és mennyi, mennyi emberen lehetne segíteni!
- Ja, hogy nem dolgozott meg érte? - És a százmilliós végkielégítésért megdolgozott valaki? A több milliós havi fizetésért megdolgozott valaki? - Szó sincs róla!
- Hogy lehet egy ember havi fizetése több millió forint? És miből gondolják, hogy a másik embernek egy hónapig kell dolgozni ötvenezer forintért? " - ezen gondolatok forogtak a fejemben, melyekre sajnos nem tudjuk a választ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése