2009. július 7., kedd

ZSITVAI JÓZSEF BEMUTATÁSA



ZSITVAI JÓZSEF BEMUTATÁSA: 

PANORÁMA folyóirat 2004 márciusi száma terjedelmes cikkben számolt be; 
 Zsitvai Józsefről és regényéről:
"Háromszor kezdett új életet" címmel.
Az életrajzi regény íróját, a PANORÁMA VILÁGKLUBBAN mutatták be, a világ minden tájáról hazalátogató magyaroknak. Az eseményről a Világklub lapja a PANORÁMA folyóirat számolt be.



Idézet az elmúlt évben megjelent athéné kiadványból: "Tornyosnémetiben születtem 1928-ban. Iskoláimat Abaújszántón és KAssán végeztem. Budapesten voltam katona, folyamőr és tiszti iskolás. 
1956 után Angliában éltem, majd a Dél-Afrikai Köztársaságban alapítottam családot.
A tengeri kikötőben, mint hajógyári esztergályos dolgoztam. 
Munka mellett, itt vetettem papírra emigrációm történetét 
és küldtem haza a Lakitelek Alapítvány pályázatára. 
1998 -ban jöttem haza, Feleségemmel Pásztón telepedtünk le. TORNYOSNÉMETITŐL DÉL-AFRIKÁIG címmel 
írtam meg életrajzi regényemet, melyet 2003-ban sikerült kiadni."

Az Athéné Antológiában ; HOGYAN TÖRTÉNT? címmel beszéli el 
az 56-os eseményeket, és távozását a forradalom leverése után.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése